גפן - דף משרות

דרוש/ה מנהל/ת חנות מובילה בבני ברק
משרה מלאה - ימים א'-ו'

במסגרת התפקיד:
ניהול צוות של 4 עובדים
אחריות על ארגון וסדר
ניהול מלאי החנות
ניהול לוח שעות ומשמרות עובדים

דרישות:
ניסיון בניהול חנות - חובה
יחסי אנוש מעולים
שירותיות וראש גדול
מכירות מרכז - בני ברק תאריך פרסום: 10/06/2025 מספר משרה: 3445
לחברה מובילה העוסקת בהקמת חדרי קיטור ואנרגיה ומתן שירותים דרוש/ה חשמלאי.ת מוסמכ.ת למשרת הנדסאי/ת שירות
במסגרת התפקיד:
• עבודה בפרויקטים - עבודה התקנה בהקמת חדרי קיטור ואנרגיה במפעלים ומוסדות
• שירות - מתן שירות לציוד: דודי קיטור, מבערים ומערכות בקרה וכו’ בלקוחות תעשייתיים
• עבודה בפרויקטים עם מגוון דלקים- גז טבעי, סולר, מזוט וגפ"ם
• נכונות לשעות עבודה נוספות


דרישות:
• רישיון חשמלאי מוסמך - חובה
• רקע טכני מכאני – יתרון
• רקע במכשור תעשייתי - יתרון
• ניסיון בעבודה עם בקרים מתוכנתים - יתרון
• יכולת עבודה טובה בצוות, מוטיבציה גבוהה
• אנגלית ברמה טובה

 
משרת שטח בכל הארץ
המשרה כוללת רכב + אש"ל + ביטוח בריאות ועוד.
חשמל ואלקטרוניקה דרום - כנות תאריך פרסום: 10/06/2025 מספר משרה: 3455
סוכן/ת מכירות לתחום הסולארי
· תיאור:
לחברה העוסקת בתחום האנרגיות המתחדשות,
דרוש/ה סוכן/ת מכירות לתחום הסולארי.
התפקיד כולל ניהול הקשר עם לקוחות קיימים וגיוס לקוחות חדשים


דרישות:
*הנדסאי/ת או מהנדס/ת, בוגר/ת מנהל עסקים - יתרון
*ניסיון לפחות שנתיים במכירות שטח
*ניסיון בתחום הסולארי - יתרון
*יכולת מסחרית גבוהה, בעל/ת אוריינטציה שיווקית, מולטי-טסקינג, מוטיבציה, ראש גדול, יכולת ניהול עצמית, אוטודידקט.
*אנגלית ברמה גבוהה

 
משרה של  כ 70% שטח וכ – 30% משרד
 
מכירות השפלה - ראשון לציון תאריך פרסום: 10/06/2025 מספר משרה: 3458
התפקיד כולל:
בדיקת סחורה/ עדכון חוסרים/ בדיקת שרטוטים
הכנת מפרטים+ חוסרים
בדיקת ציפויים ושליחתם לספק
בדיקות מלאי תקופתיות ויומיות
עדכון איתורים
ספירות מלאי
הודעה על תקולים/ החזרות

עבודה במשרה מלאה ימים א-ה 06:30-16:00
*** עבודה במחסן פתוח - שטח***

דרישות מקצועיות:
ניסיון בתפקיד מחסנאי- חובה
ידע בשרטוטים- יתרון משמעותי
ניסיון על תוכנת פריוריטי
יחסי אנוש ועבודת צוות טובה
לוגיסטיקה / שילוח השרון - פרדס חנה-כרכור תאריך פרסום: 09/06/2025 מספר משרה: 3441
דרוש/ה מנהלת חשבונות בכירה וחשבת שכר
לחברת קמעונאות מובילה במרכז הארץ

תיאור התפקיד:

אחריות כוללת על הנהלת החשבונות עד מאזן

ניהול כולל של תחום השכר – כולל הכנת שכר לעובדים, טיפול בקליטות וסיומים

עבודה מול רשויות המס והכנת דיווחים שוטפים (PCN, מע"מ, ביטוח לאומי, מס הכנסה)
ניהול מקצועי של צוות ההנהלת חשבונות
הובלת תהליכים וייעול תחום הנה"ח והשכר


דרישות התפקיד:

שליטה מלאה בפריוריטי – חובה

שליטה מלאה בתוכנת מיכפל – חובה

תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 – חובה

תעודת חשבת שכר בכירה – חובה

הבנה עמוקה וניסיון מוכח בהנהלת חשבונות

ניסיון משמעותי בעבודה מול רשויות ודיווחים תקופתיים

שליטה מצוינת בכתב ובע"פ

יכולת עבודה בצוות, גמישות מחשבתית ויחסי אנוש מעולים
חשבונאות וכספים מרכז - חולון תאריך פרסום: 09/06/2025 מספר משרה: 3452

מנהל/ת שיווק – שוק ישראל

בתפקיד זה, תהיה/י אחראי/ת על:

  • יישום מוצלח של אסטרטגיית השיווק של החברה לקראת השקת המותג בשוק הישראלי

  • פיתוח רעיון המותג הצרכני של החברה ויצירת ספר מותג

  • הגדרה ויישום של תוכנית חדירה לשוק (Go-To-Market) להשקה

  • השקת המותג ומגוון מוצריו כמותג צרכני בשוק הישראלי, המתחרה בחלב ומוצרי חלב חלופיים

  • גיבוש ויישום אסטרטגיית שיווק שתוביל לצמיחה, מודעות למותג ומעורבות צרכנית, כבסיס לבניית מותג אהוב, מצליח ובר קיימא

  • ניהול שוטף של פעילות השיווק היומיומית

התפקיד כולל עבודה צמודה עם צוותים חוצי-ארגון ושותפים אסטרטגיים (כגון ספקי שירותים, מתקני ייצור ושותפי הפצה) להבטחת הצלחה של קמפיינים ופרויקטים שיווקיים.


תחומי אחריות מרכזיים:

  • ביצוע אסטרטגיות שיווק מקיפות להגדלת הכנסות, שיפור רווחיות, והגברת מודעות ואהדת המותג

  • פיתוח והוצאה לפועל של קמפיינים רב-ערוציים, תוך שמירה על אחידות במסרים ובתקשורת, כולל במדיה החברתית ושיווק תוכן

  • מעקב וניתוח מדדי ביצועים שיווקיים (KPIs) לצורך מדידת יעילות הקמפיינים ומתן המלצות מבוססות נתונים לשיפור

  • תיאום וניהול של השקות ופרויקטים שיווקיים, תוך הקפדה על עמידה בזמנים והתאמה ליעדים העסקיים

  • פיתוח מפת דרכים חדשנית, כתיבת בריפים למוצרים חדשים ועבודה בשיתוף פעולה עם מחלקת המו"פ

  • עדכון שוטף בטרנדים עולמיים ובפרקטיקות מובילות לצורך שיפור תמידי של מאמצי השיווק

  • ניהול קמפיינים B2B ו-B2C, כולל פרסומות ופעילות עם משפיענים

  • ניהול הנכסים הדיגיטליים של החברה, כולל ערוצי מדיה חברתית ועבודה עם משפיענים ודמויות מפתח (KOL)

  • פיתוח חומרי שיווק ונקודות מכירה (POS) בהתאם להנחיות המותג עבור שותפים

  • יצירה ועדכון של חומרים שיווקיים, תוכן לאתר, ברושורים, ערכות תמיכה, ניוזלטרים, באנרים, מודעות, סרטונים וכלי מכירה

  • תמיכה בהשקות מוצרים באמצעות קמפיינים וחומרי שיווק

  • ניהול ספקים חיצוניים מגוונים, ובחינה של חלופות במידת הצורך – כולל מתקני ייצור ושותפי מכירה/הפצה

  • תקשורת שוטפת עם מנהלים בכירים בנוגע לתוכניות שיווק, אסטרטגיות ותקציבים

  • בנייה וניהול של תקציב השיווק

  • עבודה שוטפת עם צוותי המכירות להבטחת יישום חלק מול לקוחות

  • הגדרת מטרות מחקר והכוונת מנהל המחקר להבנת התנהגות צרכנים, ניתוח תובנות צרכניות, מגמות שוק ופרקטיקות מיטביות לצורך בניית אסטרטגיות יעילות

  • גיבוש תוכנית שיווקית שנתית בהתאם ליעדים העסקיים, בשיתוף פעולה עם צוותי המכירות ושותפי ההפצה


דרישות התפקיד:

המועמד/ת האידאלי/ת י/תהיה בעל/ת רקע חזק בשיווק B2B ו-B2C, הבנה עמוקה של הדינמיקה הצרכנית והמסחרית, ויכולת ביצועית מוכחת.

  • ניסיון של לפחות 3 שנים בשיווק B2B ו/או B2C בתעשיית המזון

  • הבנה מעמיקה של ערוצי וטקטיקות שיווק דיגיטלי

  • כישורי תקשורת מעולים בכתב ובעל פה

  • תואר שני במנהל עסקים (MBA)

  • שליטה מלאה באנגלית

  • יכולת תקשורת בין-אישית גבוהה וניסיון מוכח בעבודה בצוותים חוצי-ארגון

  • יכולת לעבודה תחת לחץ וניהול מספר פרויקטים במקביל

  • גישה חיובית, כישורים בין-אישיים מצוינים ורוח יוזמת

  • יכולת ביצועית גבוהה במיוחד

  • שליטה מצוינת בכלי Microsoft

  • יכולות חזקות בניהול פרויקטים, ריבוי משימות וקבלת החלטות

  • חשיבה שיווקית מוכוונת מדדים עם עין יצירתית

שיווק ופרסום השפלה תאריך פרסום: 08/06/2025 מספר משרה: 3347
דרוש.ה פלנר.ית בכיר.ה למפעל בנוף הגליל

במסגרת התפקיד:
אחריות על תכנית הייצור ותזמון החומרים לייצור אחריות במערך האספקות ללקוחות, אחריות על מלאים וכדומה.

תכנון אספקות וביקושים לרמת תוכנית עבודה לקווי הייצור
ניהול וסנכרון תוכנית הייצור מול תוכנית האריזה
הרצת 
MRP ודוח חוסרים לטובת הצטיידות
פתיחת דרישות מול הרכש
עבודה שוטפת מול הייצור וממשקים תומכי ייצור.


דרישות התפקיד :
ידע וניסיון בעבודה עם אקסל ופריוריטי ברמה גבוהה- חובה
ניסיון בתכנון ייצור ברמת מכונה – יתרון לייצור בתהליך
ידע וניסיון בהצטיידות חו"ג ואריזה, פתיחת דרישות מול מחלקת רכש- חובה
יכולת ניתוח נתונים תוך הסתכלות מתמדת על צווארי בקבוק, דיוק בפרטים והסתכלות קדימה
ניסיון בעבודה מול הזמנות לקוח והזמנות תחזית
יכולת עבודה בצוות ומול ממשקים נוספים בשיווק, סחר, טכנולוגיה ועוד
משרה מלאה 08:00-17:00 מהמפעל
תעשייה וניהול צפון - נצרת תאריך פרסום: 05/06/2025 מספר משרה: 3451
במסגרת התפקיד:
ניהול צוות הכולל עובדים כלליים, מפעילי צמ"ה, מלגזה.

בדיקה, פיקוח ובקרה אחר צוות העובדים
תפעול תקלות ראשוניות בבחינת ניתוב העובדים במשמרת
ביצוע עבודות תפעוליות נוספות בכפוף להנחיות מנהל האתר
ניהול של כ-30 עובדים במשמרת

העבודה במשמרות


דרישות:
ניסיון קודם כמנהל/מפקח עבודה בשטח-
רקע בניהול ופיקוח על עובדים
אסרטיביות, ראש גדול, אחריות ויוזמה
בעלי מקצוע דרום תאריך פרסום: 04/06/2025 מספר משרה: 3449
לחברת פרוייקטים בעולמות החומרה דרוש.ה מהנדס.ת מערכת עם התמחות באלקטרוניקה

מהנדס.ת מערכת מנוסה עם רקע חזק באלקטרוניקה ובפיתוח מערכות הנעה ובקרה. בעל.ת
ניסיון בעבודה בצוותי מחקר ופיתוח מולטידיסציפלינריים, משלב.ת בין יכולות תכנון מערכתיות,
פיתוח אלגוריתמים, אינטגרציית חומרה-תוכנה ועבודה מול לקוחות OEM מתקדמים.

ניסיון מקצועי עיקרי:
· הובלת תכנון ואינטגרציה של מערכות הנעה ובקרה אלקטרוניות
· עבודה ישירה מול לקוחות OEM: הגדרת דרישות מערכת והתאמת פתרונות
מותאמים אישית
· פיתוח אלגוריתמים לבקרה, ממשקי חיישנים ומערכות משובצות (Embedded)
· כתיבת מפרטים טכניים מפורטים לרכיבים כגון מנועים, חיישנים ו-PCBAs
· שיתוף פעולה הדוק עם צוותי מכניקה, תוכנה וייצור – משלב הקונספט ועד למוצר
המוגמר
· גישה Hands-on בתהליכי ולידציה וכניסה לייצור

כישורים עיקריים:

 · חשיבה מערכתית והבנה עמוקה של ממשקי חומרה-תוכנה
· תואר ראשון בהנדסת אלקטרוניקה- חובה
· ראייה הנדסית רחבה תוך שימת דגש לפרטים
· ניסיון רב בסביבת פיתוח מולטי-תחומית

 
מהנדסים השפלה תאריך פרסום: 03/06/2025 מספר משרה: 3444
דרוש/ה מנהל/ת חשבונות בכירה וחשב/ת שכר לחברת סטארט-אפ טכנולוגית גלובלית וצומחת בנתניה 

תחומי אחריות:
דיווח ועבודה מול רשויות המס בארץ
התאמות בין חברתיות
פיקוח על הנהלת חשבונות בחברות בנות בעולם.
הכנת הספרים לביקורת, טיפול וניהול כל תהליכי סגירת חודש.
טיפול בתהליכי ורישומי נסיעות חו"ל
הכנת שכר ל-150 עובדים

דרישות התפקיד:
5 שנות ניסיון כמנהל/ת חשבונות עד מאזן
אנגלית ברמה גבוהה
ניסיון בהכנת דוחות למדען הראשי
ידע וניסיון בהכנת משכורות, יתרון ידע והבנת השכר בארצות הברית, ניהול התהליך במלואו, כולל מענה
לעובדים.
ניסיון בעבודה מול בנקים, הכנת תשלומים, ותקשורת שוטפת מול בנקים מקומיים ובנקים בעולם,
נסיון וידע בעבודה בחברה רב מטבעית.
הכרות עם פריוריטי – יתרון גדול
יכולת למידה עצמאית גבוהה
יכולת לעבוד תחת לחץ בסביבה דינאמית של שינויים ולוחות זמנים צפופים.
אקסל ברמה גבוהה
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים
דייקנות ויכולת ירידה לפרטים
חשבונאות וכספים צפון - נתניה תאריך פרסום: 03/06/2025 מספר משרה: 3299
מהנדס.ת תהליך לסטארטאפ ביולוגי צעיר בתחום ההדברה
במסגרת התפקיד:
העברת טכנולוגיה ממעבדה לפיילוט
הקמת תהליך ייצור והבניית תהליכים חדשים עבודה עם יועצים חיצוניים וספקי מכונות
עבודה עם קבלני משנה- CMO בישראל ובחו"ל
יצירת מפרטי תהליך ניהול תהליכים משלב חומרי הגלם ועד למוצר מוגמר, כולל הובלת פרויקט, תכנון ובניית עץ מוצר
ניהול רכש טכני, עבודה עצמאית מול ספקים ויועצים
נכונות למשימות דינמיות ועבודה בסביבה משתנה וצרכים משתנים

דרישות:
תואר מדעי (ביולוגיה, ביוטכנולוגיה או תחום רלוונטי אחר)
ניסיון בתפקיד בתעשייה כמהנדס.ת תהליך / TECH TRANSFER
יכולות אנליטיות גבוהות, ויכולת ניהול פרויקטים
ניסיון בעבודה עם ספקים ויצרנים בחו"ל
עברית ואנגלית ברמה גבוהה
מדעים / ביו-טק השפלה תאריך פרסום: 25/05/2025 מספר משרה: 3442

ניהול כולל של תהליך המיון והאריזה בבית האריזה
אחריות על תכנון העבודה היומי והשבועי בהתאם להזמנות.
עבודה מול מגדלים, ספקים ולקוחות – לרבות חוזים, תיאומים ומעקב ביצוע
ניהול צוות העובדים – גיוס, הדרכה, שימור עובדים
תחזוקה וניהול תקין של ציוד המיון והאריזה בשיתוף עם צוות טכני
אחריות על יישום נהלי בטיחות, איכות ובקרה
עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים

דרישות התפקיד:
ניסיון קודם בניהול בית אריזה / תהליכי מיון ואריזה –יתרון משמעותי
תואר ראשון - יתרון
רקע טכני והבנה בציוד אריזה ומיון –יתרון משמעותי
ניסיון מסחרי בניהול קשר עם לקוחות, ספקים ומגדלים –יתרון משמעותי
ניסיון מוכח בניהול והנעת צוות עובדים
יכולת תכנון, סדר וארגון גבוהה
נכונות לעבודה בשעות גמישות בהתאם לצרכים התפעוליים
מגורים בסמוך לבית האריזה –יתרון משמעותי לכול המעוניין.ת
מכונות/ תעשייה /ייצור דרום - סעד תאריך פרסום: 22/05/2025 מספר משרה: 3440
*אפשרות גם למשרה חלקית

במסגרת התפקיד:
  • מתן מענה טלפוני לפניות של לקוחות חיצוניים שרכשו בחנויות הרשת
  • מתן מענה במייל לפניות של לקוחות שרכשו דרך אתר האינטרנט
  • ניטור וטיפול בפניות לקוחות ברשתות החברתיות
  • מתן מענה פנימי ותמיכה תפעולית ושירותית למנהלות הסניפים הפזורים ברחבי הארץ
דרישות התפקיד:
  • תודעת שירות גבוהה ויכולת התנסחות טובה בכתב ובעל פה
  • עצמאות, אמינות, תקתקנות ויעילות (ראש גדול)
  • שליטה ביישומי מחשב וברשתות חברתיות
  • ניסיון קודם בתפקידי שירות – יתרון
  • היכרות עם מערכות CRM – יתרון
 
היקף משרה: משרה מלאה/ חלקית (יש גמישות בנושא)
תחילת עבודה: מיידית / בהתאם לזמינות
שירות לקוחות מרכז - בני ברק תאריך פרסום: 19/05/2025 מספר משרה: 3433
אחראי/ת אריזה
דרוש/ה אחראי/ת צוות אריזה לחברת סטארט-אפ ביו-חקלאית באזור המרכז.

אחריות:
אחריות על צוות עובדי האריזה.
ביצוע בפועל של תהליך האריזה במקביל לעובדים.
הכנת פורמולציות על פי הנחיות.
אחריות על כל תהליך האריזה, החל ממילוי האריזה הראשונית ועד להכנת המשלוח עבור האיסוף.
הנפקת כל הנתונים והמסמכים הנדרשים עבור המשלוח.
מסירת המשלוח לחברת השילוח בהתאם לתנאים הנדרשים בהזמנה.
אחריות על מלאי המוצרים וחומרי הגלם: קבלה, בדיקה, מעקב והזמנה.
זיהוי ודיווח על תקלות.
עבודה בהתאם לנהלי בטיחות.
שמירה על סדר וניקיון של המתחם.

דרישות:
ניסיון בתפעול צוות עובדים באריזה-יתרון.
משרה מלאה  עם נכונות לשעות נוספות.
עבודה עפ"י תוכנית ייצור יומית/ שבועית.
יכולת עמידה בלוחות זמנים ובמצבי לחץ.
מוטיבציה ונכונות ללמוד ולהתקדם.
נכונות לעבודה פיזית.
כישורי מחשב בסיסיים
אנגלית בסיסית.
רשיון למלגזה- יתרון
מכונות/ תעשייה /ייצור מרכז - מזור תאריך פרסום: 19/05/2025 מספר משרה: 3434
  • אחריות על תמחור מודלים כלכליים, הערכת שווי והפעילויות השונות בחברה, מעקב ועדכון באופן שוטף.
  • בקרה שוטפת על התוצאות התפעוליות, עלויות כלים ומשאבים, רווחיות לקוח, רווחיות שירות וכדומה.
  • דיווחים יומיים למנהלי האתרים על תוצאות הפעילות.
  • אחריות על תמחור הצעות למכרזים שוטפים.
  • בניית מודלים כלכליים, בדיקת כדאיות וכו'
  • ביצוע בקרה תקציבית שוטפת בזמן אמת וחודשית במסגרת תהליך הסגירה החודשית.
  • בניית והכנת תקציב שנתי.
  • אחריות על הגדרת, עיצוב ויישום של בקרות תפעוליות במסגרת פעילויות הארגון.
  • סיוע לסמנכ"ל הכספים על פי צורך. 
  • יישום קוד התנהגותי המבוסס על ערכי החברה.

דרישות:
תואר ראשון בכלכלה - חובה
ניסיון של 3-4 שנים -חובה
אקסל ברמה גבוהה
יכולת עבודה בצוות
תואר ראשון בכלכלה - חובה
ניסיון של 3-4 שנים -חובה
אקסל ברמה גבוהה
יכולת עבודה בצוות

העבודה במשרה מלאה (08:00-16:30)
בימים א'-ה'
חשבונאות וכספים דרום - קיבוץ משמר הנגב תאריך פרסום: 14/05/2025 מספר משרה: 3428

תיאור המשרה:
אחריות על כלל פעילות מעונות היום, גני הילדים, הצהרונים, החוגים והפעילויות בקהילה, הכוללים, בין היתר:

o איתור ובחינת הצרכים של קהילת המכון והכנת תכנית עבודה שנתית ורב-שנתית (רציונל, מטרות ויעדים, היבטים תכנוניים, שיווקיים ועוד) ואחריות על ביצועה

o בנייה, ניהול ומימוש התקציב למרכז הקהילתי וגני הילדים (במסגרת התקציב שנקבע על ידי הגורמים המוסמכים) 

o שותפות בצוותי היגוי (קהילתיים, גני הילדים) , תכנון, ייזום, פיתוח והובלת יוזמות חברתיות, קהילתיות וחינוכיות, פעילויות שוטפות ואירועים מיוחדים הנובעים מצרכי הקהילה ובשיתוף עמה.
פרסום ושיווק הפעילות והשירותים המוצעים ע"י המרכז הקהילתי, הפצה וניתוח סקרי שביעות רצון

o הפעלת הספקים השותפים לניהול המרכז הקהילתי, ניהול נותני השירותים, פיקוח ובקרה על תפקודם

o אחריות על תחזוקת המרכז הקהילתי, תפעולו וטיפוח חזותו

o מתן מענה איכותי ושירותי לקהילה

פעולות נוספות במסגרת האחריות על גני הילדים, בהתאם למדיניות ולצרכי הקהילה


השכלה וכישורים נדרשים: 

o השכלה אקדמית - חובה (יתרון משמעותי להשכלה בתחום החינוך או הניהול)

o ניסיון מקצועי מוכח בניהול מסגרות חינוך פורמליות ו/או בלתי פורמליות, הובלת פרויקטים חברתיים, פיתוח יוזמות והשפעה קהילתית והנעתן

o ניסיון בבניית תוכניות עבודה ויצירת שיתופי פעולה המבוססים על צרכי קהילה, ביצוע סקרי שוק מותאמים וקיום מו"מ עם מוסדות וגורמים שונים

o ניסיון בתכנון, ניהול, מעקב ובקרת תקציבים

o שליטה מלאה ביישומי Office, בדגש על Excel

o יצירתיות, יוזמה, ראייה מערכתית

o יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ בעברית, אנגלית - יכולת התנהלות ברמה טובה מאוד

o יחסי אנוש מצויינים, תקשורת בינאישית ותודעת שירות ברמה גבוהה

o יכולת עבודה בממשקים רבים, בריבוי משימות ומעבר לשעות העבודה המקובלות

הוראה והדרכה השפלה תאריך פרסום: 12/05/2025 מספר משרה: 3424

לחברה בתחום העיצוב דרוש/ה מתאם/ת עבור פרויקטי עיצוב לדירות מגורים
במסגרת התפקיד: אחריות על יישום הפרויקט מקבלתו ועד סיומו:

• הכנת תיק פרויקט לביצוע באולם התצוגה
• התנעת הפרויקט בשטח מול מנהל העבודה / מנהל פרויקט
• קשר רציף מול מנהל הפרויקט הן טלפונית והן בשטח ( מדידות , התקנות, כיורים )
• ביקורים שוטפים בכל אתר בו מתקיים פרויקט פעיל לשם בקרה בשטח על ההתקנות
• ניהול הממשקים הפנימיים מול מחלקות תכנון, ייצור ולוגיסטיקה משלב ההזמנה ועד האספקה והגבייה 
• סנכרון שבועי על סטטוס פרויקטים פעילים מול בק אופיס ושירות לקוחות פרויקטים
• לאחר אישור מנהל עבודה לצורך הגעה למדידה – ניהול נתונים, תאום ותיווך בין המעבד ובין מנהל העבודה
• מעקב ובקרה על התקדמות הפרויקטים ע"י דוחות רלוונטיים והתערבות עפ"י הצורך
• בדיקת מדידות המבוצעות ע"י המעבד והצלבת נתונים– אישור לתקינות 
• בדיקת טפסי COC (שביעות רצון מנהל עבודה ) ומעקב אחר תקינות ואיכות ההתקנות – העברת הטפסים להכנת סיכום חשבון חודשי לחתימת הפרויקט שבביצוע
• החתמת מנהל פרויקט על סיכום חשבון פעם בחודש – בפרויקטים בביצוע
• ישיבות שבועיות – עם מנהל התחום פנים חברה – מעקב על התקדמות ופתרון בעיות
• יישום הפתרונות בשטח ומעקב לאחר ביצוע

דרישות:
• ניסיון רלבנטי מענף הבנייה, ניסיון וידע בתפקיד דומה 
• השכלה על תיכונית רלבנטית (הנדסאי בנין/אדריכלות – יתרון)
• ניסיון ויכולת בקריאת שרטוטים אדריכליים - יתרון
• ניסיון בניהול פרויקטים – יתרון 
• מיומנויות תקשורת בינאישית גבוהה , אסרטיביות 
• אוריינטציה גבוהה לשרות ומכירה 
• יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ
• מיומנות במו"מ רלוונטי על ביצועי התקנה בפרויקטים
• יכולת עבודה מול תוכנות מחשב ובכלל זה תוכנות אופיס, אקסל
• רישיון נהיגה בתוקף
• נכונות לנסיעות באזורים שונים בארץ - תפקיד שטח
 
 
עיצוב מרכז - שדות ים תאריך פרסום: 08/05/2025 מספר משרה: 3418
במסגרת התפקיד:
שירות מענה טלפוני ללקוחות ושירותי משרד
תיאום ושירות למנהלי תיקי לקוחות
ניהול דוחו"ת ברמת יומית והקמת לקוחות במערכת.
ביצוע מעקב וסגירת פניות לקוחות
הפקת הצעות מחיר, דוחות וחשבוניות.
מתן שירות וגביה, ניהול הסכמים מול לקוחות,
גיוס לקוחות חדשים והגדלת היקף עסקאות המכירה,
התנהלות שוטפת מול מערכות מחשב .

דרישות:

ניסיון בעבודה מול לקוחות
ניסיון בהצעות מחיר וגביה
ידע בהפקה והוצאת חשבוניות
אוריינטציה מכירתית
שליטה במערכות מחשב
שירות לקוחות דרום - פארק עידן הנגב תאריך פרסום: 05/05/2025 מספר משרה: 3411
הפונקציה המקשרת בין הלקוח ובקשותיו לבין השטח ומתפעלת את עובדי המחסן.  

התפקיד כולל:
קבלת ההזמנות מלקוחות המרלו"ג
שיוך ההזמנות לליקוט והנעת עובדי המחסן לביצוע הליקוטים
מענה טלפוני ובמיילים ללקוחות
עבודה על מערכת 
 WMS ועוד.

התפקיד משלב הן עבודה משרדית והן עבודה פיזית.
משרה מלאה א-ה, 08:00-17:00 שעות נוספות על פי צורך,
עבודה באזור ראש העין.

דרישות
:

ניסיון בעבודה על מערכת מלאי ממוחשבת - חובה
ניסיון בתפקיד דומה במחסן ממוחשב- חובה
ידע ב-
OFFICE
שירותיות, מקצועיות, עבודה לפי SLA
רישיון נהיגה והגעה עצמאית – חובה

 
תנאים מצוינים למתאימים, סבסוד ארוחות באמצעות כרטיס תן ביס/סיבוס,
צ’ופרים ומתנות בחגים, ימי גיבוש ואירועי רווחה, אפשרויות קידום והתפתחות בעולם הלוגיסטיקה ועוד.



 
לוגיסטיקה / שילוח השרון - ראש העין תאריך פרסום: 05/05/2025 מספר משרה: 3412
משרה חלקית - 3 פעמים בשבוע. או 5 פעמים משרה חלקית 50-60% 

במסגרת התפקיד:
מעקב ווידוא אחר קליטות הזמנות הרכש ושליחתה לספק, דרך קבלת תאריך אספקה מאושר ועד הגעת החומר למחסני החברה
ניהול כלל הזמנות הרכש במפעל ועדכון מועדי האספקה לכל הזמנה
תפעול, קידום וניהול הזמנות רכש אל מול ספקים מהארץ ומחו"ל
הוצאת דוחות ביצוע והתקדמות.
טיפול שוטף של אספקות:
טיוב נתוני מועדי אספקה
 
דרישות:
ניסיון בעבודה כקדם.ת רכש בארגון תעשייתי / יצורי
היכרות עם מערכת ERP פריורטי - ייתרון
היכרות עם תהליכי רכש
אנגלית ברמה טובה קריאה וכתיבה
שליטה באקסל
רכש / ייבוא / ייצוא השרון - פרדס חנה-כרכור תאריך פרסום: 04/05/2025 מספר משרה: 3409
חברה מובילה בתחומה באיזור הדרום מגייסת מזכיר.ה לניהול תיקי לקוחות

במסגרת התפקיד:
מענה פרונטלי וטלפוני ללקוחות
הוצאת הצעות מחיר
חשבוניות ודרישות תשלום
תיווך בין לקוחות החברה לממשקים בתוך החברה

דרישות:
ניסיון אדמינסטרטיבי
ניסיון בניהול תיקי לקוחות

משרה מלאה ימים א-ה
אדמיניסטרציה דרום - קרית מלאכי תאריך פרסום: 27/04/2025 מספר משרה: 3406
במסגרת התפקיד:
ניהול תהליכי ייבוא וייצוא בחברה, כולל עבודה מול משלחים בינלאומיים, עמילי מכס,
ספקים ולקוחות. שליחת מוצרים, התנהלות מול המכס, שיח מול לקוחות, ריכוז
משלוחים וניהולם.
עבודה מרכזית בהחזרות מטיפול בתקלות RNA של מוצרים פגומים
ניהול מסמכים ונהלים הקשורים לשילוח, מכס ורישיונות יצוא.
ביצוע מעקב ובקרה על שילוח והגעה של ציוד בהתאם ללוחות זמנים שנקבעו.
שיפור וייעול תהליכי שילוח על מנת לחסוך בעלויות ולהגדיל את היעילות התפעולית.
ניהול קשרים עם ספקים בינלאומיים ולקוחות, תוך הקפדה על שירותיות גבוהה.

דרישות תפקיד:
ניסיון בייבוא ייצוא ו MRB - חובה
ניסיון כקניין/ית - יתרון משמעותי
תואר ראשון - יתרון
אנגלית ברמה גבוהה
ידע באקסל
נסיון בניהול תקלות RNA
 
רכש / ייבוא / ייצוא השפלה - נס ציונה תאריך פרסום: 24/04/2025 מספר משרה: 3387
מתאמ/ת מכירות וסחר למחלקת מכירות וסחר בבני ברק:
 
תיאור התפקיד :
 
הטמעת תוכניות ופעילויות מסחריות תקופתיות-
התנהלות שוטפת מול לקוחות (קנייני סחר), טיפול בהסכמי סחר , ניהול מגוונים, מחירונים , מבצעים  ללקוחות
אפיון והטמעת דוחות, ניתוח נתונים ,הפקת דוחות ,עבודה מרובה עם אקסל ופריורוטי
ביצוע מעקב ובקרה על מבצעים.
טיפול והכנסות מחירונים / הנחות למערכת / חשבוניותpriority-
בדיקה ובקרה של חשבוניות , מעבר והגשה למנהל הסחר ,העברת חשבוניות מאושרות להנה"ח
עבודה מול ממשקים שונים בארגון לרבות מנהלי מכירות ומתן מענה לצרכים בשטח
 
דרישות התפקיד :
ניסיון קודם כמתאם/ת / מכירות / סחר/ שיווק/ קניינות - חובה
ניסיון קודם בעולם הקמעונאות – יתרון משמעותי
ידע בתוכנות אופיס, בדגש על אקסל + פריוריטי- חובה!
תודעת שירות גבוהה מול ממשקים פנימיים וחיצוניים, חשיבה יצירתית ויכולת פתרון בעיות
דייקנות בביצוע משימות – סגירת מעגל טיפול
רצון להתפתח , מוטיבציה גבוהה ונחישות
יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות
 
אדמיניסטרציה מרכז - נצרת תאריך פרסום: 21/04/2025 מספר משרה: 3395
לחברה ביו-פרמצבטיקה יצרנית באיזור הדרום דרוש/ה מנהל/ת פרוייקטים הנדסיים


תיאור התפקיד:
הגדרה ותכנון פרויקטים: השתתפות פעילה בהגדרת מטרות ותכנון של פרויקטים הנדסיים ו/או טכניים, כולל בחינת כדאיות וקבלת החלטות בסביבה דינמית ומשתנה.
ניהול וביצוע פרויקטים: אחריות כוללת על ניהול וביצוע הפרויקטים, לרבות עמידה בתקציב, ניהול לוחות זמנים, שמירה על סטנדרטים של איכות, ניהול האופרציה ועמידה מול ועדות רכש והיגוי.
תקשורת עם הנהלה: הצגת הפרויקטים להנהלה, ניהול דיונים מקצועיים והובלת תהליכי קבלת החלטות.
כתיבת מסמכים טכניים: השתתפות בכתיבת מסמכי הגדרה (URS), התקנה (IQ), תפעול (OQ), בקרת שינויים (CC) ותכנון (DQ), בשיתוף עם צוותי הנדסה ומומחים חיצוניים.

דרישות התפקיד:
תואר ראשון בהנדסה בתחומים כמו מכונות, ביו-רפואה, כימיה או ביוטכנולוגיה.
ניסיון בניהול פרויקטים בתעשייה הפרמצבטית- יתרון.
ניסיון בניהול תקציבים ובהובלת תהליכי קבלת החלטות - יתרון.
ניסיון בניהול פרויקטים בסביבת חדרים נקיים, ניסיון בעולמות המילוי האספטי - יתרון משמעותי.
כישורים נוספים:
הבנה בתהליכי עבודה בחברות פרמצבטיות ודרישות רגולטוריות, עם דגש על עקרונות GMP.
כישורי ניהול פרויקטים מצוינים, כולל ניהול תהליכי שינוי, עבודה מול גורמים רבים ויכולת פתרון בעיות.
יכולת עבודה עצמאית עם כישורי ניהול אופרציה ותקציבים.
כישורי תקשורת בין-אישית מעולים, יכולת הצגה גבוהה, הנעה ורתימה של ממשקים ללא סמכות.
שליטה מלאה בעברית ובאנגלית - חובה.
מייל לשליחת קורות חיים : cv+barikr@gefenhasamot.com
מספר משרה: 3278

 
מהנדסים דרום תאריך פרסום: 09/04/2025 מספר משרה: 3278
לחברה גלובלית מובילה בהרצליה דורש\ה מנהל/ת חשבונות
תחומי אחריות:
  • אחריות על הנהלת חשבונות של חברה מא' ועד ת' כולל קליטת חשבוניות ספקים, תשלומים, התאמות בנקים, התאמות ספקים, מוסדות וכרטיסי אשראי.
  • הכנת והגשת דיווחים שוטפים לרשויות המס.
  • הבנה במע"מ
  • סיוע בתהליכי סגירה חודשית ושנתית בהתאם לדרישות החברה
  • עבודה עם ממשקים בתוך הקבוצה ומחוצה לה
דרישות התפקיד:
  • תעודת הנהלת חשבונות סוג 2/3 – חובה
  • ניסיון של לפחות 3 שנים בתפקיד דומה – חובה
  • ניסיון בעבודה עם מערכת Priority – חובה
  • אקסל ברמה טובה מאוד – חובה
  • אנגלית ברמה טובה - חובה
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים
  • דייקנות וירידה לפרטים

 
חשבונאות וכספים השרון - הרצליה תאריך פרסום: 08/04/2025 מספר משרה: 3386