- שירות ללקוחות חוץ ופנים ארגוניים כולל: פתרון תקלות, מתן פתרונות ותיקונים.
- תחזוקת חשמל במרלו"ג, מפעל, משרדים ושטחים ציבוריים.
- רישיון חשמלאי מוסמך - חובה.
- ניסיון בעבודות חשמל של מינ' שנה - חובה.
- ידע באלקטרוניקה - יתרון.
- ידע בסיסי באופיס - יתרון.
- "ראש גדול" ויצירתיות למתן פתרונות לצרכים שונים בתחום התיקונים ועבודות החשמל השונות.
- שירותיות.
- יחסי אנוש מצויינים.
- יכולת עבודה עצמאית מחד ועבודה בשת"פ מקצועי עם גורמים שונים בחברה מאידך.
- נכונות לטיפול בקריאות ובתקלות מעבר לימי ולשעות העבודה.
- ניהול מכרזים, איתור ספקים, ניהול מו"מ על הסכמים מול ספקים אסטרטגיים וסגירת הסכמים מול הספקים והגורמים הרלוונטיים בארגון.
- ניהול הקשר השוטף מול הספקים השונים בארץ ובחו"ל.
- הובלת פרוייקטי חיסכון ושיפור תהליכים
- הפקת הזמנות ע"פ דרישות הלקוחות הפנימיים, רכישת מוצרים ושירותים לכלל הארגון, קשר עם ספקים וטיפול בדרישות לקוח פנימי.
- תיאום וקידום אספקות : מעקב אחר הזמנות, קידום/דחיית אספקות, ממשק בין הלקוח הפנימי בארגון לספק.
- עבודה אל מול פונקציות רכש גלובליות
- תואר ראשון בתעו"ן / כלכלה ומנהל עסקים / לוגיסטיקה – חובה
- ניסיון בעבודת רכש, ניהול משא וניהול הסכמים משפטיים – חובה
- רקע בעבודה במחלקות כלכליות / הנדסה – יתרון
- יכולות אפקטיביות של ניהול זמן ומשימות
- הכרות עם מתודולגיות ניהול פרויקטים ורכש טכני – יתרון
- ניסיון מחברות ייעוץ הנדסיות או חברות פארמה - יתרון
- ידע וניסיון במערכת מידע – חובה, אורקל – יתרון
- שליטה מלאה ב Officeומיומנות גבוהה באקסל – חובה.
- שליטה מלאה באנגלית – כתיבה ודיבור – חובה
- כישורים בינאישיים גבוהים
-
- ניהול צוותי מערכות מידע, פיתוח, תשתיות, סיסטם
- אחריות על מערכות המידע, תשתיות, שרתים, חומרה ומערכות הפעלה
- פיתוח והטמעה של מערכות חדשות, תחזוק ושדרוג מערכות קיימות
- אחריות על אבטחת מידע
- אחריות על רכש טכנולוגי
- הכנת תכניות עבודה שנתיות ואחריות על ביצוען
-
- תואר במדעי המחשב או תואר אחר רלוונטי בתחום
- ניסיון של מעל 3 שנים בניהול צוות
- ניסיון בפיתוח מערכות מידע - יתרון
- ניסיון באפיון- יתרון
- אנגלית ברמה גבוהה
- Plan and conduct experiments to develop and optimize upstream bioprocesses.
- Utilize advanced fermentation techniques to enhance growth and productivity.
- Monitor and control fermentation parameters, including pH, temperature, DO, and nutrient supply, to ensure optimal growth conditions.
- Scale up processes from laboratory to pilot and production scales.
- Employ aseptic techniques to prevent contamination during the handling and processing of cultures.
- Ph.D. or M.Sc. in Biology, Biotechnology, Biochemical Engineering, or a related field.
- 3+ years of hands-on industry experience in upstream bioprocessing.
- Strong knowledge of cell biology, microbiology, and biochemistry.
- Expertise in fermentation techniques.
- Proficiency in cleanroom practices and aseptic techniques.
- Excellent problem-solving and critical thinking skills.
- Strong communication and teamwork abilities.
התפקיד כולל:
ניהול מקצה לקצה.
בניית נהלי וכללי עבודה ואכיפתם.
ניהול כח אדם, הכשרה תוך שמירה על כללי בטיחות.
ניהול מנהלי המרלו"ג
בקרת תהליכים וניהול חברת הפצה חיצונית.
משרה מלאה.
דרישות התפקיד:
ניסיון בתפקיד ניהול לוגיסטי בכיר - חובה!
ניסיון בניהול - חובה
ידע במערכות מחסן ממוחשבות - חובה
ניסיון בתחום ההפצה - יתרון משמעותי
* משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
התפקיד כולל טיפול בתהליכי אישור רגולטורי של המוצר במדינות שונות בעולם, בניית תוכניות עבודה בתחום הרגולציה, עבודה מול גופים רגולטוריים ומול חברות ייעוץ בחו"ל, וממשק עם המו"פ והאיכות.
עבודה דינמית בחברת סטרטאפ מבטיחה וירוקה.
דרישות
השכלה בתחומי המדעים
ניסיון ברגולציה גלובאלית בתחום התכשירים הוטרינריים / חומרי הדברה
עברית ואנגלית ברמה גבוהה
מיקום המשרה באזור כפר סבא
העבודה פעם בשבוע בין השעות 12:30-20:00. שכר גבוה מאוד!
נדרשת השכלה מדעית וניסיון ממעבדה רפואית.
יתרון לידע בהפעלת קראוסטט לביצוע חתכים פתולגים קפואים.
מיקום המשרה בתל אביב, בבית החולים אסותא.
בוא.י לעבוד יום בשבוע, ולקבל שכר של משרה מלאה!
קו"ח יש לשלוח למייל galiam@gefenhasamot.com ולרשום בכותרת מספר משרה 3078
התפקיד כולל תפעול תהליכי הגידול של הזבובים לאורך שלבי החיים (במבנה מפוקח חום ולחות), וכן עריכת מחקרים, תיעוד והצגת התוצאות.
משרה מלאה בימים א-ה
מיקום המשרה בבאר שבע
דרישות:
תואר ראשון או שני בתחומי המדעים
ניסיון וידע בגידול חרקים
יכולות טכניות טובות
במסגרת התפקיד:
ניהול והובלה של צוות המכונאים במחלקת האחזקה.
טיפול באחזקת שבר וניהול והוצאה לפועל של אחזקה מונעת ע"פ הנדרש
מתן מענה ופתרונות לבעיות במתקני הייצור הכוול שיפור והצעות לייעול תהליכים
התפקיד דורש אחוזי HANDS ONגבוהים
דרישות התפקיד :
השכלה: טכנאי/הנדסאי מכונות.
לפחות 3 שנות ניסיון בתחום האחזקה בתעשייה
ניסיון בניהול צוות עובדים, יחסי אנוש ברמה גבוהה, אחריות
ידע והיכרות עם תוכנת פריורטי או דומה, היכרות עם תוכנת אופיס
מייל לשליחת קורות חיים : cv+barikr@gefenhasamot.com
מספר משרה: 3081
ניהול ספקים גלובאלים ומקומיים ואחריות על הקשר השוטף
ביצוע משא ומתן, איתור ספקים והשגת הוזלת עלויות
הקמת הזמנות רכש ןמעכב שוטף
וידוא קידום ותיאום אספקות
עבודה מול משלחים בין לאומיים וחברות ספנות
משרה מלאה
קליטה ישירה לחברה, מתנות אירועים אישיים, מתנות בחגים, ארוחות מסודרות, נופש חברה, ימי כיף, ביטוח בריאות, פנסיה והבראה מהיום הראשון ועוד.
דרישות:
ניסיון ברכש בתחומים דומים עדיפות בחברה תעשייתית
הבנה בלוגיסטיקה מורכבת ותעשייה
היכרות טובהוניסיון בתהליכי יבוא
שליטה גבוהה באנגלית
אירגון, סדר ויכולת, עבודה עצמאית
יחסי אנוש גבוהים, עם יכולת טובה לעבודה בצוות
עבודה בריבוי ממשקים פנים וחוץ ארגוניים
ניסיון רלוונטית בדגש על יכולת משא ומתן
תואר ראשון רלוונטי
לחברת ביוטק בינלאומית מובילה ברחובות דרוש.ה מפתח.ת טכנולוגיות למידה / Instructional designer
אפיון, עיצוב והפקה של תוצרים אינטראקטיביים שונים בתחומי הוראת המדעים, ובכללם, לומדות, סרטונים, אנימציות וסימולציות, אינפוגרפיקות, עיצוב אתרים וסביבות למידה, הכולל בין היתר:
אפיון על בסיס עקרונות עיצוב הדרכתיים (instructional design)
פיצוח, תחקור וכתיבת תסריטים בשיתוף מומחי תוכן
עיצוב והפקת התוצר תוך שילוב מדיות שונות (טקסטים, תמונות, איורים, אנימציות, סרטונים, קריינות)
עבודה בממשקים רבים במכון ומחוצה לו
דרישות התפקיד: |
o בוגר/ת מוסד מוכר לעיצוב גרפי או טכנולוגיות למידה - חובה o ידע וניסיון בפיתוח והפקת תוצרי למידה אינטראקטיביים כמפורט לעיל - חובה o שליטה טובה מאד בתוכנת storyline / תוכנת עריכה מקבילה, כולל יכולת תכנות טובה - חובה o ידע וניסיון בעיצוב חוויית וממשקי משתמש (UX/UI) - יתרון o היכרות וניסיון עם תוכנות עיצוב כגון Photoshop, Illustrator, Figma - יתרון o היכרות עם סביבת WordPress - יתרון o היכרות עם HTML , CSS, JavaScript ויכולת לשתף פעולה עם מפתחים - יתרון o היכרות וניסיון בעבודה עם תוכנות עריכת סאונד ווידאו - יתרון o רקע לימודי בתחומי החינוך ו/או המדעים - יתרון o יצירתיות, אחריות ויכולת למידה עצמית o תודעת שירות ותקשורת בינאישית ברמה גבוהה * יש לצרף קו"ח ותיק עבודות מייל לשליחת קורות חיים : cv+barikr@gefenhasamot.com מספר משרה: 3083 |
דרישות:
ניסיון כרכז.ת גבייה – חובה תעודת הנהלת חשבונות סוג 2 – חובה ידע באקסל – חובה ניסיון בעבודה על סאפ – חובה יחסי אנוש טובים, חריצות ומוטיבציה לתפקידתיאור התפקיד:
ניהול מוקד השירות
אחריות כוללת לאיכות השירות
מענה טלפוני ואינטרנטי ללקוחות
עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים
דרישות התפקיד:
ניסיון/הכרות עם עולם שירות הלקוחות- חובה!
תודעת שירות גבוהה
מולטי-טאסקינג, יכולת ירידה לפרטים
שליטה מלאה ב OFFICE
משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
במסגרת התקפיד:
עבודה עם סמנכל המכירות
קשר עם הלקוחות
הקלדת הזמנות במערכת
מענה למיילים
אדמיניסטרציות
גבייה
דרישות:
* ידע מלא בתוכנות OFFICE
* ידע בסיסי בתוכנת אקסל
* ידע בניהול יומנים באאוטלוק
יחסי אנוש מעולים
ראש גדול
המשרה במודיעין, ימים א'-ה' בין השעות 08:30-17:00
הגדרת התפקיד:
בניית אסטרטגיית תוכן לרשתות חברתיות, לרבות ניתוח, ביצועים ואופטימיזציה
בחינה מתמדת לשיפור וייעול תהליכים, עלויות וביצועים בעמודים הרלוונטיים
ניהול עמודי Facebook , Instagram - בעברית ובאנגלית
איתור חומרים רלוונטיים, כתיבת תכנים והעלאתם באופן שוטף
ליווי אירועים לצרכי סיקור, צילום, כתיבה, שיתוף והפצה
שיווק ברשתות חברתיות LinkedIn, TikTok ועוד.
טיפול בפלטפורמות דיגיטליות כגון ניוזלטרים ועמודי נחיתה
למידה ושימוש בפלטפורמות דיגיטליות חדשות
דרישות התפקיד:
ניסיון בתחום הדיגיטל בדגש על רשתות חברתיות
יזמות, יצירתיות, סקרנות ותקתקנות
יכולת למידה ברמה גבוהה
יכולות גבוהות לעבודת צוות ומתן שרות פנים ארגוני
יכולת ניסוח וכתיבה, ברמה גבוהה, בעברית ובאנגלית
דרוש.ה רפרנט.ית ביטוח אלמנטרי לסוכנות ביטוח בוטיק בבאר שבע
סביבת עבודה נעימה ואיכותית.
עבודה בימים א'-ה', בשעות: 09:00-17:00, ללא ימי שישי
תנאים טובים למתאימים/ות.
דרישות התפקיד:
* ניסיון בתחום ביטוח אלמנטרי - חובה!
* יכולת הגעה עצמאית למקום העבודה בבאר שבע.
* משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
דרוש.ה יועץ.ת משכנתאות לסוכנות בוטיק מובילה בבאר שבע
סביבת עבודה נעימה, אישית ואיכותית.
במסגרת התפקיד:
מתן ייעוץ משכנתאות ללקוחות החברה.
פגישות עם לקוחות הכנת התיק, חישוב ריביות, מסלולים וכו'
הגשה לבנק כולל הגעה פיזית עם הלקוחות לבנקאי
תנאים טובים למתאים /ה.
דרישות המשרה:
ניסיון של שנתיים בתחום - חובה
יכולת אנליטית טובה.
סדר וארגון
יחסי אנוש מעולים
נכונות עבודה לטווח ארוך.
עיקרי התפקיד:
דרישות:
מאפיינים אישיותיים:
מ"מ, א'-ה', 17:00-8:00, ש"נ לפי הצורך.
רכב, טלפון נייד.
אחריות על תקשורת בין לקוחות החברה למחלקות פנימיות.
עיבוד ומעקב אחר הזמנות רכש (SAP) מהקבלה ועד למוכנות לייצוא בשיתוף פעולה עם לוגיסטיקה ורכש.
אינטראקציה ותיאום מתמידים עם מחלקות פנימיות: מנהלי מכירות, אנליסט מכירות, שיווק, גרפיקה, לוגיסטיקה וחשבונאות כדי להעביר ולהשיג מידע נדרש.
פיקוח על תוכניות שיווק בינלאומיות בהתאם להשקות מוצרים כדי להבטיח אספקה בזמן.
עדכן ותחזוק קבצי מידע על המוצרים.
ניהול ורישום של פרטי חשבון, תנאים, מרווחים ומחירונים
אחריות על תזרים חשבוניות, לתשלום ולקבלה.
מיומנויות נדרשות:
תואר ראשון.
ניסיון של שנתיים בתפקיד דומה
אנגלית: דיבור וכתיבה שפת אם/שוטפת.
עברית – יתרון.
מיומנויות מחשב מיומנות כולל יישומי Microsoft Office - Outlook, Word, Excel, PowerPoint
ניסיון בעבודה בחברה בינלאומית - יתרון.
סאפ – יתרון.תשומת לב לפרטים.
תקשורת ויחסי אנוש מעולים
שכר: סביב 11
למפעל יצרני מוביל ומצליח בתחום המזון חולון דרוש/ה עובד.ת טכני.ת לייצור
במסגרת התפקיד:
עבודה על מכונות בתחום המזון
הפעלת מכונה, מילוי חומרים, אבטחת איכות
עבודת צוות
ימים א'-ה', תנאים מעולים, ארוחות ושכר גבוה
דרישה:
ניסיון במפעל יצרני - יתרון משמעותי
עבודה בתחום המזון - יתרון
עבודה עם מלאים - יתרון משמעותי
הובלת פעילות משאבי אנוש מקצה אל קצה תוך התמקדות בליווי מנהלים.
התפקיד כולל אחריות מלאה לניהול מחזור חיי העובד: גיוס וקליטת עובדים, שימור ופיתוח העובד, ניהול ביצועים, בקיאות בדיני עבודה במדינות השונות, חוויית עובד.
אחריות על ניהול תהליכי הגיוס מקצה לקצה כולל עבודה מול מגייסים חיצוניים- הד האנטרים וחברות השמה.
התנהלות באנגלית וקשר עם גורמים פנים ארגוניים וחוץ ארגוניים בארץ ובחו"ל
אחריות על תחום הרווחה בחברה
דרישות התפקיד:
ניסיון משמעותי קודם בגיוס בארגון כולל ראיונות פרונטליים ועבודה מול מנהלים מגייסים - חובה!
ניסיון מעבודה בחברת סטארט-אפ - יתרון משמעותי
ניסיון מובהק בהובלת תהליכים וליווי מנהלים
אנגלית מעולה - דיבור וכתיבה.
עצמאות, גישה חיובית ופרגמטיות.
יכולת עבודה עצמאית עם ריבוי משימות
אחריות, סדר ודייקנות
יחסי אנוש טובים מאוד
לחברה יצרנית בפתח תקווה דרוש/ה פקיד/ת הנהח"ש ורכש לתפקיד הכולל:
הנהלת חשבונות לקוחות – הפקת חשבוניות, גבייה והתאמת כרטיסי לקוח, התאמות בנקים וכרטיסי אשראי
ניהול מו"מ והוצאת הזמנות רכש לספקים ונותני שירות בארץ
עבודה אדמיניסטרטיבית - מענה ללקוחות, ספקים וקבלני המשנה של החברה.
דרישות התפקיד:
תעודת הנה"ח 1+2 – חובה
לפחות שנתיים ניסיון בתחום – חובה
ידע וניסיון בפריוריטי - יתרון משמעותי
שליטה מלאה ב Excel - - חובה
ניהול זמן ותיעדוף משימות, אחריות, סדר וארגון, יכולת דיוק גבוהה
נכונות לעבודה תחת לחץ
יכולת עבודה בצוות
התפקיד כולל ניהול מחזור חיי המוצר על כל שלביו, מתדרוך בהגדרת המוצר הנדרש, דרך תהליך הניסיונות, החלטה על מסחור וליווי לאורך החיים המסחריים של המוצר.
העבודה מרובת ממשקים בשילוב עבודת שטח, וכן העבודה בסביבה גלובלית הכוללת טיסות לחו"ל.
דרישות:
תואר ראשון- חובה, תואר שני - יתרוןאנגלית ברמה גבוהה
לפחות 2-3 שנות ניסיון בניהול מוצר
ניסיון מקצועי בתחום החקלאות- יתרון
אמינות, אחריות יכולת עבודה עצמאית, יכולת עבודה בצוות, תקשורת בינאישית גבוהה
נכונות לטיסות לחו"ל- כ- 4 פעמים בשנה
המשרד ממוקם במושב משמר השבעה
*עבודה מהבית יום בשבוע*
דרישות התפקיד:
תחומי אחריות :
ניהול שרתים בטכנולוגיית vSAN, VMware באתר בישראל ובחול.
ניהול משתמשים והרשאות, ניהול שרת דואר מקומי, Office 365
ניהול מערך גיבוי בטכנולוגיית Veeam
ניהול Fortinet Firewalls באתרים השונים
ניטור הרשת והשרתים
ניסיון בהובלת פרויקטי IT מורכבים
תמיכה באתרי החברה בעולם, כולל תמיכת משתמשים
דרישות:
הכרות מעמיקה עם VMware ו vSan -
הכרות מעמיקה עם Veeam
שליטה בהגדרות רשת בסביבת Windows כולל Active Directory
ידע בהגדרות בFortinet FW
ידע בסיסי ב – Linux - יתרון
הבנה בתקשורת והגדרות של מתגים מנוהלים – יתרון
הכרה של תוכנות ניטור ואבטחת מידע – יתרון
אנגלית ברמה גבוהה
שירותיות, יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה עצמאית
מייל לשליחת קורות חיים : cv+barikr@gefenhasamot.com
מספר משרה: 3066
אחריות :
דרישות:
מספר משרה: 3066
Upstream Bioprocess R&D Scientist
About the Position: Join an innovative R&D team as an Upstream Bioprocess R&D Scientist. This is an exciting opportunity for a dynamic biologist who thrives in a startup environment and is passionate about tackling scientific challenges. You will have the autonomy to lead projects independently and contribute to the scale-up processes from the lab to production.
Key Responsibilities:
Requirements:
Be part of a cutting-edge team dedicated to revolutionizing bioprocessing technologies. We offer a collaborative and innovative work environment where your contributions will make a significant impact. If you are passionate about bioprocessing and eager to take on new challenges in a startup setting, we would love to hear from you.
דרוש.ה רכז.ת פעילות באתיופיה לארגון חקלאי שמטרתו לסייע לחקלאים קטנים בארצות מתפתחות לצאת ממעגל הרעב והעוני, באמצעות הנגשת ידע חקלאי מתקדם וגישה לזרעים איכותיים
במסגרת התפקיד:
הנגשת תהליכי עבודה לחקלאים מקומיים
הכרות עם שיטות עבודה יעילות וזרעים איכותיים
עבודה מול הרשויות המקומיות
ניהול רגיש של תהליכי הפרוייקט מול הקהילה המקומית
ניהול של 2-3 מתנדבים, חלוקת משימות ואחריות
ליווי של צוות תמיכה מקצועי מהארץ וחפיפה מקצועית באתיופיה
דרישות המשרה:
ידע בחקלאות - חובה!
יכולת עבודה על מערכות ממוחשבות
יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש טובים - חובה
ניסיון ניהולי - יתרון משמעותי
סבלנות ופתיחות מחשבתית
ניסיון של מגורים / טיול ארוך במדינות מתפתחות - יתרון משמעותי
המשרה כוללת הכל - טיסות, מגורים, ביקור מולדת פעם ב-3 חודשים על חשבון החברה, רכב חברה, ארוחות ומימון מלא של צרכים וגם שכר (בסיסי).