- ניהול ופיתוח אריזות למוצרים חדשים וקיימים, ייזום ופיתוח טכנולוגיות אריזה חדשניות, תוך ניהול ממשקים עם מחלקות שונות בחברה.
- ניהול קשרי ספקים, ביצוע ניסויים ותיקוף אריזות.
- אחריות על עמידה בדרישות איכות לאורך חיי המדף.
- ייעוץ מקצועי בנושאי איכות ותהליכי ייצור בתחום האריזות.
- יצירה ומעקב אחרי מדדי KPIs למפעל למדידה תפעולית ויעול תהליכים
- תכנון ובקרה תקציבית לתקציבי ההוצאות התפעוליות ועלות המכר ליחידות השונות במפעל
- הובלה של תהליך סגירת הרבעון בעולמות תמחור המוצרים, שכר עובדים ועלויות עקיפות תוך כדי הקפדה על לוחות הזמנים ותוצרים מדוייקים
- סיוע בהכנת מצגות חודשיות/רבעוניות להנהלת החברה
- בדיקות רווחיות רבעוניות למוצרים בפועל מול תקציב
- בדיקות כדאיות לפרויקטים חדשים במפעל לפי הצורך
- תואר ראשון בכלכלה / מנהל עסקים / חשבונאות
- תואר שני - יתרון
- 6-8 שנות נסיון ככלכלן/ית, נסיון בעבודה בחברות תעשייתיות - יתרון
- אוריינטציה לעולם החשבונאות, יכולות אנליטיות גבוהות
- יכולת עבודה עצמאית ועבודה תחת לחץ
- יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה בצוות ומול ממשקים חוצי ארגון
- שליטה מלאה ביישומי Office, Excel בפרט
- נסיון בעבודה עם מערכות ERP ו-BI
- אנגלית ברמה טובה מאוד
- אחריות על כל תקציבי ופעילויות הקהילה והאגודה הקהילתית.
- בקרה על עבודת מנהלי הענפים והפעילויות שתחת אחריות הקהילה והאגודה הקהילתית.
- הכנת תוכניות עסקיות, תקציבים שנתיים ותוכנית עבודה לכל פעילויות והענפים.
- אחריות על התנהלות תקינה של הענפים והפעילויות כולל מעקב ובקרה שוטפים של ביצוע תקציב הענפים אל מול התכנון השנתי והצגת דיווח פעילויות רבעוני להנהלה חברתית, למועצת המנהלים ולהנהלת האגודה הקהילתית.
- אחריות על יישום כל החלטות האסיפה, ההנהלות והועדות בהם משתתף.
- הובלת תהליכי גיבוש ועדכון נהלים ותקנונים בהתאם לצרכים העולים מין השטח.
- יישום השקעות והובלה של ייזום פרויקטים בתחום הקהילה כפי שיוחלט מעת לעת בנושאי הקהילה והאגודה השונים.
- אחריות לביצוע כל הצעדים הנדרשים ליישום המדיניות שנקבעה, להצבת מטרות, יעדים ומטלות למנהלי ורכזי המגזרים השונים ולהפעלת ההנהלה החברתית והנהלת האגודה הקהילתית כצוות עובד יוזם ואפקטיבי.
- קשר עם רשויות חיצוניות כגון מועצה אזורית, בי"ס אזוריים, רשם האגודות השיתופיות ורשויות ממשלתיות אחרות בקשריהן עם הקיבוץ וכד'.
- כתובת זמינה וקשובה לפניות חברים.
- ניסיון בניהול מערכות חברתיות כלכליות- יתרון לבעלי ניסיון במערכות קיבוציות.
- השכלה רלוונטית בתחום הכלכלי והחברתי.
- דיסקרטיות ולויאליות.
- יושרה ואמינות ציבורית.
- תקשורת בינאישית טובה.
- ניתוח נתונים וגיבוש מסקנות
- ניתוח תהליכים תפעוליים ושיפורם
- ליווי בניית תוכניות ליישום וליווי הטמעת שינויים בפועל בשטח
- כתיבת מסמכי דרישות לפרויקטים טכנולוגיים
- איתור ומעקב אחר מדדים תפעוליים
- ניהול ומעקב אחר פרויקטים ממושכים חוצי ארגון
- מהנדס תעו"נ אוB.A במדעי החברה
- 3-5 שנות ניסיון מעולמות הלוגיסטיקה ושרשרת אספקה
- ניסיון ניהולי בתחום האו"ש
- ראייה מערכתית ויכולות אנליטיות גבוהות
- שליטה בכלי Office ברמה גבוהה
- ניסיון מחברת ייעוץ – יתרון משמעותי
- Build, manage and be responsible for our platform’s up-time, infrastructure, scale and costs
- Monitor, troubleshoot, and optimize performance of the cloud-based infrastructure
- Ensure the security of the infrastructure by implementing industry-standard security measures and conducting regular security audits
- Lead the adoption of best practices in DevOps, automation, and infrastructure as code (IaC)
- Provide technical guidance and mentorship to junior DevOps team members
- Work closely with other engineers (backend, data, qa) in the company to integrate new deployment processes and strategies
- Collaborate with stakeholders across the company to identify and implement DevOps solutions that support business objectives
- Stay up-to-date with emerging trends in DevOps, cloud computing, and software development practices
- 5+ years of experience in a DevOps role, with a proven track record of developing and managing scalable and resilient infrastructure
- Solid understanding of containerization and orchestration technologies (Docker, Kubernetes, Karpenter)
- Experience with IaC (Terraform/Cloudformation/CDK)
- In-depth knowledge of build/release systems, CI/CD systems (GitHub actions, Argo)
- Proficient in scripting languages (e.g., Python, Bash)
- Knowledge of network, server, and application-status monitoring tools
- Strong understanding of security principles and best practices in a cloud environment
- Able to quickly learn new and existing technologies
- Excellent problem-solving skills, along with the ability to work independently and as part of a team
- AWS Certification (Solutions Architect/DevOps Engineer) - big plus
- Experience with migrating from GCP to AWS is a big plus
- התאמה ויישום של אסטרטגיית התקשורת השיווקית הגלובלית בשוק המקומי
- ניהול סוכניות הדיגיטל, ובניית קשרים ושיתופי פעולה עם שותפים ולקוחות פנימיים וחיצוניים
- אחריות על תכנון תקציב הדיגיטל השנתי ומימושו
- ניהול הנכסים הדיגיטליים הארגונית (FB, YouTube, Instagram, אתר אינטרנט)
- פיתוח והטמעת כלים דיגיטליים, כגון CRM, כדי להבטיח המשך צמיחה ועמידה ביעדים
- ביצועיסט.ית עם אוריינטציה שיווקית יכולת עבודה עצמאית ויצירתיות
- פיתוח ויישום מדיניות פרטיות נתונים, נהלים והנחיות
- 3-5 שנות ניסיון בשיווק דיגיטלי ומערכות CRM
- תואר אוניברסיטאי בכלכלה / שיווק או תעודה בתחום השיווק הדיגיטלי
- עברית שפת אם, אנגלית ברמה גבוהה (בכתב ובעל פה) - חובה
- מיומנויות תקשורת גבוהות ויכולת הצגה ברמה מתקדמת
- הפעלת מכונות הייצור השונות, כיוונן והתאמתן למוצרים השונים
- טיפול ואחזקה מונעת בחדרי הייצור
- הכנת מערך הייצור הסטרילי
- עבודה בחדרים נקיים ובסביבת GMP
- עבודה בהתאם למרשמי הייצור ונהלים
- עבודת משמרות כולל לילות, 24*6
- 12 שנות לימוד + בגרות מלאה - חובה, הנדסאי / טכנאי - יתרון
- ניסיון קודם בתפקיד דומה במפעל תעשייתי - יתרון
- אוריינטציה טכנית / רקע טכני קודם - חובה
- ניסיון בעבודה קודמת - חובה
- ניסיון בעבודה בסביבת GMP - יתרון
- נכונות לעבודת משמרות
- נכונות לעבודה פיזית
- ניהול מכרזים, איתור ספקים, ניהול מו"מ על הסכמים מול ספקים אסטרטגיים וסגירת הסכמים מול הספקים והגורמים הרלוונטיים בארגון.
- ניהול הקשר השוטף מול הספקים השונים בארץ ובחו"ל.
- הובלת פרוייקטי חיסכון ושיפור תהליכים
- הפקת הזמנות ע"פ דרישות הלקוחות הפנימיים, רכישת מוצרים ושירותים לכלל הארגון, קשר עם ספקים וטיפול בדרישות לקוח פנימי.
- תיאום וקידום אספקות : מעקב אחר הזמנות, קידום/דחיית אספקות, ממשק בין הלקוח הפנימי בארגון לספק.
- עבודה אל מול פונקציות רכש גלובליות
- תואר ראשון בתעו"ן / כלכלה ומנהל עסקים / לוגיסטיקה – חובה
- ניסיון בעבודת רכש, ניהול משא וניהול הסכמים משפטיים – חובה
- רקע בעבודה במחלקות כלכליות / הנדסה – יתרון
- יכולות אפקטיביות של ניהול זמן ומשימות
- הכרות עם מתודולגיות ניהול פרויקטים ורכש טכני – יתרון
- ניסיון מחברות ייעוץ הנדסיות או חברות פארמה - יתרון
- ידע וניסיון במערכת מידע – חובה, אורקל – יתרון
- שליטה מלאה ב Officeומיומנות גבוהה באקסל – חובה.
- שליטה מלאה באנגלית – כתיבה ודיבור – חובה
- כישורים בינאישיים גבוהים
- השתתפות בהגדרה ותכנון של פרוייקטים הנדסיים / טכניים.
- ניהול וביצוע של פרויקטים שבאחריותו/ה, כולל: בנייה ועמידה בתקציב, ניהול לוחות זמנים, סטנדרטים של איכות ותפקוד במעמד מסירה.
- השתתפות בכתיבת מסמכי הגדרה (URS), התקנה (IQ), תפעול (OQ) בקרת שינויים (CC) ותכנון (DQ).
תיאור התפקיד:
ניהול גורמים רבים בחברה (מסטודיו, רכש וכד')
עבודה מול ספקים, ניהול משא ומתן
יכולת לזהות מנועי צמיחה וכיווני שוק.
ניהול צוות רחב
ניתוח דוחות מעקב רכש
דרישות המשרה:
ניסיון כמנהל/ת או סמנכ"ל/ית סחר מחברות אופנה - חובה!
יכולת וניסיון בניהול צוות רב ומגוון - חובה!
יכולת עמידה בלחצים והספקים.
התפקיד כולל:
ניהול מקצה לקצה.
בניית נהלי וכללי עבודה ואכיפתם.
ניהול כח אדם, הכשרה תוך שמירה על כללי בטיחות.
ניהול מנהלי המרלו"ג
בקרת תהליכים וניהול חברת הפצה חיצונית.
משרה מלאה.
דרישות התפקיד:
ניסיון בתפקיד ניהול לוגיסטי בכיר - חובה!
ניסיון בניהול - חובה
ידע במערכות מחסן ממוחשבות - חובה
ניסיון בתחום ההפצה - יתרון משמעותי
* משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
במסגרת התפקיד:
אחריות על מנהלי רשתות, מנהלי אזור, זכיינים ומפעילים
ניהול מספר מותגים ויותר מ-100 רשתות במחזור מכירות כגבוה
עבודה מול גורמים שונים בארגון כולל מנהל השיווח.
הגדלת נתח שוק, שמירת לקוחות קיימים והגדלת סל המכירות
דרישות:
ניסיון כסמנכ"ל מכירות מעולם האופנה - חובה!
תואר רלוונטי - יתרון משמעותי
ניסיון מוכח בניהול עובדים
אחריות, דינאמיות, חדות ויחסי אנוש מעולים
ניהול נתונים במערכות
ניהול תהליכים לוגיסטיים במערכת WMS
אינטראקציה ותיאום מתמידים עם מחלקות פנימיות
עבודה ממוחשבת
העבודה בימים א'-ה' בבית שמש - תנאים מעולים!
דרישות:
ניסיון בניהול / בקרת מלאי - חובה!
ידע על מערכת WMS - חובה
הבנה טובה בתהליך לוגיסטי ומערכתי.
יחסי אנוש טובים, אחריות
טיפול בכל ההיבטים של המחלקה, כולל:
טיפול בסיסי במכונות
החלפת תבניות
ועוד.
דרישות:
ניסיון קודם בעבודה טכנית עם מכונות במפעל יצרני - יתרון משמעותי.
מכונאי / טכנאי מכונות / ניסיון בתחזוקת מכונות - יתרון
ידע בהידראוליקה-מכניקה-חשמל - יתרון
ניסיון בתחזוקת תבניות - יתרון
ניסיון עבודה בחריטה וכרסומת - יתרון
השכלה: בגרות טכנית - יתרון משמעותי
מוסר עבודה גבוה, עזרה לזולת ועבודת צוות, יכולת עבודה תחת לחץ והפעלת שיקול דעת
יכולת להתמודד עם פתרון תקלות.
מגורים בסביבת מודיעין, אפשרות להסעות מרמלה, לוד וראשל"צ
משרה מלאה בימים א-ה
התפקיד כולל:
ביצוע כיוון מכונות + רובוטים (UP SET)
העלאה והורדת תבנית לפי הצורך, אחריות על כ-4 עובדים במשמרת
חלוקת עבודה בין העובדים
ביקורת מוצרים במשמרת כולל אחריות על הוצאת סחורה מוגמרת מאולם הייצור
אחריות על סדר וניקיון במחלקה.
דרישות:
אחראיות, סדר וארגוןידע טכני טוב.
ניסיון מתחום הזרקת פלסטיקה - יתרון
ניסיון בניהול צוות עובדים - יתרון.
העבודה במשמרות
שבוע יום 7:00-19:00 ושבוע לילה 19:00-7:00 לסירוגין. ללא סופ"שים.
הסעות מרמלה ולוד בלבד. משאר המקומות - הגעה עצמאית בתשלום.
העבודה כוללת ארוחות על חשבון החברה, תנאים סוציאליים ורווחה מעולים!
לשלוח לפי צפ"ש
immediate start date.
This professional will grow and increase the organization's donor base and
donations.
Job Requirements:
Minimum 3-5 years experience in fundraising, sales or business development
with a proven track record of results.
BA required, higher degree preferred.
High level verbal and written communication skills in English
Native English
Able to work with and connect to a diverse range of donors, including the
entire spectrum of world Jewry. Knowledgeable about, and able to relate to,
North Americans.
Passionate about and committed to the mission and goals of the City of David
Requires travel abroad approximately 6-8 times a year
במסגרת התפקיד:
משרה מלאה באזור ירושלים
דרישות
תואר ראשון בתחום ההנדסה או תחומים משיקים
לפחות שלוש שנות ניסיון בפיתוח אריזות
ידע משמעותי בחומרי גלם, בדיקות התאמה ותהליכי ייצור / אריזה
ראייה מערכתית, הבנת תהליכי ייצור ויכולות אנליטיות גבוהות
תיאור התפקיד:
דרישות התפקיד:
המשרה מיועדת לחיילים וחיילות משוחררים
דרישות:
עבודה ב-3 משמרות
שכר גבוה למתאימים + בונוס של 15,000 ₪
הכשרה תינתן במפעל
הסעות מבית שמש\ רחובות
אחרת – הגעה עם רכב- תשלום נסיעות
בנוסף מקבלים תשלום גם על עבודה מועדפת !!
תיאור התפקיד ותחומי אחריות:
ניהול שוטף של הנהלת האגודה הקהילתית, ההנהלה החברתית והאסיפה כולל הכנת סדר היום, חבר/ה בצוות תיאום, בהנהלה העסקית, חבר/ה בועד הנהלה (כחלק ממועצת המנהלים). הובלת צוותי עבודה ועדות כגון: קרן רווחה, שיוך דירות, פנסיה וביטוח לאומי, ועדות חינוך, ועדת קבלה ועוד...
המחלקת מובילה פרויקטים התומכים בשיפור הפעילות השוטפת בחטיבות השונות.
התפקיד כולל הובלת פרויקטים בחטיבות אשר מפגישים בין תהליכים ניהוליים לתפעוליים, תכנון פונקציונאלי ועוד.
אנו מחפשים מנהל/ת פרויקטים מוכשר ואנרגטי בעל יכולות אישיות גבוהות לניהול אינטגרציה בפרויקטים חוצי ארגון,
בעל/ת יכולת ניתוח מהירה, שידע לשאול את השאלות הנכונות ולחתור יחד עם צוות המנהלים למהלכי שיפור ולהתייעלות.
התפקיד כולל:
דרישות
סביבת עבודה נעימה ואיכותית.
עבודה בימים א'-ה', בשעות: 08:30-16:00, ללא ימי שישי - גמישות בשעות
תנאים טובים למתאימים/ות.
דרישות התפקיד:
* ניסיון בתחום ביטוח פנסיוני - חובה!
* יכולת הגעה עצמאית למקום העבודה (קרוב לתחנת רכבת).
* משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
מתן יעוץ ושירות פרונטאלי לכלל לקוחות המרכז, מתוך הכרות מעמיקה עם מוצרי החברה והדרכים ליישמם.
מכירת מוצרי החברה במעמד הייעוץ.
השתתפות בפעילויות שיווקיות של החברה כגון: תערוכות, כנסים והשקעות.
הכנת דוגמאות לפרוייקטים לפי צורך.
מיקום המשרה בבני ברק, נכונות למשרה מלאה ובמשמרות.
דרישות:
ידע בתפקידי שירות ומכירה - חובה!
ידע בתחומי עיצוב וצבע
יכולות מכירה פרונטאליות וטלפונית
יכולת ביטוי בע"פ ותקשורת בין אישית מעולה
ניסיון מוכח בעבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים
ניסיון בעבודה עם מערכות מידע ארגוניות: סאפ, CRM
נכונות לעבודה במשרה מלאה ובמשמרות
RESPONSIBILITIES
REQUIREMENTS
אחריות:
דרישות התפקיד:
התפקיד כולל ניהול מחזור חיי המוצר על כל שלביו, מתדרוך בהגדרת המוצר הנדרש, דרך תהליך הניסיונות, החלטה על מסחור וליווי לאורך החיים המסחריים של המוצר.
העבודה מרובת ממשקים בשילוב עבודת שטח, וכן העבודה בסביבה גלובלית הכוללת טיסות לחו"ל.
דרישות:
תואר ראשון- חובה, תואר שני - יתרוןאנגלית ברמה גבוהה
לפחות 2-3 שנות ניסיון בניהול מוצר
ניסיון מקצועי בתחום החקלאות- יתרון
אמינות, אחריות יכולת עבודה עצמאית, יכולת עבודה בצוות, תקשורת בינאישית גבוהה
נכונות לטיסות לחו"ל- כ- 4 פעמים בשנה
המשרד ממוקם במושב משמר השבעה
*עבודה מהבית יום בשבוע*
תחומי אחריות:
.1 תיאום ומעקב משלוחים של כלל הזמנות הרכש בחברה
.2 הקלדת תיקי יבוא, כולל כל העלויות הצפויות ובפועל, ריכוז ותיעוד מכלול המסמכים
הרלוונטיים
.3 תיאום שוטף מול עמילי מכס, חברות שילוח והפצה, ספקים וצוותי מכירות בקשר עם תמונת
מצב הזמנות
.4 סיכום חשבוניות ספקים ותיאום מול הנהלת החשבונות
דרישות התפקיד:
.1 ניסיון קודם בתחום הייבוא - חובה
.2 סדר וארגון, דקדקנות וירידה לפרטים - חובה
.3 אנגלית - כתיבה והתבטאות ברמה גבוהה - חובה
.4 שליטה בתכנות אופיס
.5 גמישות מחשבתית, יכולת ליזום ולקבל אחריות על מגוון רחב של פעילויות
משרה מלאה.
החברה ממוקמת בא.ת שוהם .
סביבת העבודה נעימה, דינמית ומפרגנת.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
שכר סביב 12 + קה"ש
לארגון חברתי גדול הממוקם בירושלים דרוש\ה מנהל/ת משרד למחסן הלוגיסטי
במסגרת התפקיד:
ניהול מערך ממוחשב של הזמנות הרכש, מעקב אחר קבלת סחורה ושיוך להזמנות.
הפקת חשבונית פנימיות לאתרים
הפקת דוחות מלאי וספירות מלאי
קשר עם מחלקות הפנים ארגוניות לצורך ווידוא קבלת הסחורה ובדיקת דרישות רכש
דרישות:
ניסיון בתחום השירות או אדמיניסטרציה
אדיבות, דייקנות, רצינות
יחסי אנוש מצוינים, סדר וארגון ויכולת עבודה תחת לחץ
שליטה בתכנות Office, פריורטי- יתרון
דרישות התפקיד:
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
מטרת התפקיד: סיוע לאגף השיווק בביצוע פעולות מדידה, ניתוח מדדים שוטפים וביצוע מחקרי שוק במטרה לסייע למנהלי השיווק בקבלת החלטות והסקת מסקנות מהניתוחים.
התפקיד כולל:
הפקת דוחות שוטפים על בסיס יומי / שבועי / חודשי.
שימוש במערכות פנימיות (Power BI, Sap, Bw וכו'..) וחיצוניות (Store next, Sagramatha, Globaldata) לצורך שליפת נתונים, ניתוח, הצלבה ומתן תוצר סופי תוך שימוש בכלים מתקדמים של power query, powe pivot, power bi
בדגש על הנגשת הנתונים באופן ברור ומקיף בהתאם למשימה שהתקבלה.
דרישות התפקיד:
השכלה: תואר ראשון במנע"ס, תואר ראשון בתקשורת, הנדסת תעו"נ, כלכלה.
שנה ניסיון בתחום דומה (לא יותר)
שליטה מלאה באקסל power pivot, power query BI) ופונקציות מורכבות).
יצירתיות, יעילות, שירותיות, דיוק, אמינות ועבודה בצוות
אסרטיביות.
זריז ואפקטיבי.
מסירות ומחויבות גבוהים
יכולת טובה של אבחנה בין עיקר לטפל
תיאור התפקיד:
1. תואר בהנדסה באחד מהתחומים הבאים: מכונות, ביו רפואה, חשמל, כימיה, ביוטכנולוגיה. 2. ניסיון בתעשייה פרמצבטית / ניהול פרויקטים - יתרון 3. אנגלית ברמה גבוהה |
העבודה בחברה נעימה ויציבה ברחובות.
שעות העבודה בין 08:30-16:00
שכר גבוה ותנאים מעולים
דרישות:
ניסיון קודם בחיתום פרט (רכב ודירות) - חובה
יחסי אנוש טובים
ראש גדול
מוכוונות לעבודה לטווח ארוך