מנהל/ת שיווק – שוק ישראל
בתפקיד זה, תהיה/י אחראי/ת על:
-
יישום מוצלח של אסטרטגיית השיווק של החברה לקראת השקת המותג בשוק הישראלי
-
פיתוח רעיון המותג הצרכני של החברה ויצירת ספר מותג
-
הגדרה ויישום של תוכנית חדירה לשוק (Go-To-Market) להשקה
-
השקת המותג ומגוון מוצריו כמותג צרכני בשוק הישראלי, המתחרה בחלב ומוצרי חלב חלופיים
-
גיבוש ויישום אסטרטגיית שיווק שתוביל לצמיחה, מודעות למותג ומעורבות צרכנית, כבסיס לבניית מותג אהוב, מצליח ובר קיימא
-
ניהול שוטף של פעילות השיווק היומיומית
התפקיד כולל עבודה צמודה עם צוותים חוצי-ארגון ושותפים אסטרטגיים (כגון ספקי שירותים, מתקני ייצור ושותפי הפצה) להבטחת הצלחה של קמפיינים ופרויקטים שיווקיים.
תחומי אחריות מרכזיים:
-
ביצוע אסטרטגיות שיווק מקיפות להגדלת הכנסות, שיפור רווחיות, והגברת מודעות ואהדת המותג
-
פיתוח והוצאה לפועל של קמפיינים רב-ערוציים, תוך שמירה על אחידות במסרים ובתקשורת, כולל במדיה החברתית ושיווק תוכן
-
מעקב וניתוח מדדי ביצועים שיווקיים (KPIs) לצורך מדידת יעילות הקמפיינים ומתן המלצות מבוססות נתונים לשיפור
-
תיאום וניהול של השקות ופרויקטים שיווקיים, תוך הקפדה על עמידה בזמנים והתאמה ליעדים העסקיים
-
פיתוח מפת דרכים חדשנית, כתיבת בריפים למוצרים חדשים ועבודה בשיתוף פעולה עם מחלקת המו"פ
-
עדכון שוטף בטרנדים עולמיים ובפרקטיקות מובילות לצורך שיפור תמידי של מאמצי השיווק
-
ניהול קמפיינים B2B ו-B2C, כולל פרסומות ופעילות עם משפיענים
-
ניהול הנכסים הדיגיטליים של החברה, כולל ערוצי מדיה חברתית ועבודה עם משפיענים ודמויות מפתח (KOL)
-
פיתוח חומרי שיווק ונקודות מכירה (POS) בהתאם להנחיות המותג עבור שותפים
-
יצירה ועדכון של חומרים שיווקיים, תוכן לאתר, ברושורים, ערכות תמיכה, ניוזלטרים, באנרים, מודעות, סרטונים וכלי מכירה
-
תמיכה בהשקות מוצרים באמצעות קמפיינים וחומרי שיווק
-
ניהול ספקים חיצוניים מגוונים, ובחינה של חלופות במידת הצורך – כולל מתקני ייצור ושותפי מכירה/הפצה
-
תקשורת שוטפת עם מנהלים בכירים בנוגע לתוכניות שיווק, אסטרטגיות ותקציבים
-
בנייה וניהול של תקציב השיווק
-
עבודה שוטפת עם צוותי המכירות להבטחת יישום חלק מול לקוחות
-
הגדרת מטרות מחקר והכוונת מנהל המחקר להבנת התנהגות צרכנים, ניתוח תובנות צרכניות, מגמות שוק ופרקטיקות מיטביות לצורך בניית אסטרטגיות יעילות
-
גיבוש תוכנית שיווקית שנתית בהתאם ליעדים העסקיים, בשיתוף פעולה עם צוותי המכירות ושותפי ההפצה
דרישות התפקיד:
המועמד/ת האידאלי/ת י/תהיה בעל/ת רקע חזק בשיווק B2B ו-B2C, הבנה עמוקה של הדינמיקה הצרכנית והמסחרית, ויכולת ביצועית מוכחת.
-
ניסיון של לפחות 3 שנים בשיווק B2B ו/או B2C בתעשיית המזון
-
הבנה מעמיקה של ערוצי וטקטיקות שיווק דיגיטלי
-
כישורי תקשורת מעולים בכתב ובעל פה
-
תואר שני במנהל עסקים (MBA)
-
שליטה מלאה באנגלית
-
יכולת תקשורת בין-אישית גבוהה וניסיון מוכח בעבודה בצוותים חוצי-ארגון
-
יכולת לעבודה תחת לחץ וניהול מספר פרויקטים במקביל
-
גישה חיובית, כישורים בין-אישיים מצוינים ורוח יוזמת
-
יכולת ביצועית גבוהה במיוחד
-
שליטה מצוינת בכלי Microsoft
-
יכולות חזקות בניהול פרויקטים, ריבוי משימות וקבלת החלטות
-
חשיבה שיווקית מוכוונת מדדים עם עין יצירתית
במסגרת התפקיד:
העברת טכנולוגיה ממעבדה לפיילוט
הקמת תהליך ייצור והבניית תהליכים חדשים עבודה עם יועצים חיצוניים וספקי מכונות
עבודה עם קבלני משנה- CMO בישראל ובחו"ל
יצירת מפרטי תהליך ניהול תהליכים משלב חומרי הגלם ועד למוצר מוגמר, כולל הובלת פרויקט, תכנון ובניית עץ מוצר
ניהול רכש טכני, עבודה עצמאית מול ספקים ויועצים
נכונות למשימות דינמיות ועבודה בסביבה משתנה וצרכים משתנים
דרישות:
תואר מדעי (ביולוגיה, ביוטכנולוגיה או תחום רלוונטי אחר)
ניסיון בתפקיד בתעשייה כמהנדס.ת תהליך / TECH TRANSFER
יכולות אנליטיות גבוהות, ויכולת ניהול פרויקטים
ניסיון בעבודה עם ספקים ויצרנים בחו"ל
עברית ואנגלית ברמה גבוהה
במסגרת התפקיד:
שירות וייעוץ מקצועי ללקוחות פרטיים ועסקיים בתחום תוספי תזונה, במגוון ערוצי התקשורת, בדגש על ערוצים דיגיטליים
תחזוקת מידע מקצועי שוטף במערכות ידע שונות (CRM, אתרים, מאגרי מידע)
דרישות התפקיד :
השכלה מתחום הבריאות – נטורופט/ית
דיאטאנ/ית מוסמככ/ת – חובה.
השכלה/תעודות : נטורופתיה, לימודי תזונה.
רישיונות : דיאטנית / נטורופטית מוסמכת.
ניסיון מקצועי קודם: שירות/ ייעוץ/ הדרכה.
ניסיון בתחום הייעוץ והשירות – שנה לפחות.
ניסיון בעבודה עם מערכות ניהול ידע ושירות – CRM, מערכות ניהול תוכן וכו'.
שרירותיות, סבלנות ויכולת עבודה בצוות .
יכולות תקשורת כתובה ברמה גבוהה.